FANDOM

6958507.3.jpg

Serial opowiada o grupie policjantów, pracujących na małym posterunku o numerze 13. Niezdarni, pracujący tam policjanci, zawsze starają się wyjść z różnych opresji i tarapatów, bowiem ta komenda policji to miejsce w którym zawsze coś się dzieje.

W skład załogi i całego serialu wchodzą postacie całkowicie różne od siebie, o różnych charakterach i poglądach: komendantem komisariatu jest Władysław Słoik, fanatyk cygar i swojego psa; posterunkowy Cezary Cezary, który głównie jest odpowiedzialny za wszelkie katastrofy nawiedzające posterunek; Kasia, młoda i rozważna policjantka która potajemnie kocha się w Czarku; Zofia, starsza policjantka która po pracy flirtuje z komendantem; potężny i dobrze zbudowany Arnie, którego największym idolem jest Arnolda Schwarzeneggera i jest to policjant nie grzeszący zbytnio inteligencją; Luksus, młody i niepoprawny romantyk, który wciąż popisuje się przed kolegami i kobietami oraz Stępień - antyfeminista, niedowidzący i mający problemy z alkoholem aspirant, który ma także problemy ze swoją żoną. Czasami na posterunek zaglądają: siostra Czarka Agnieszka, mająca problemy w szkole; prostytutka Jola, która jest ukochaną Czarka z lat szkolnych; proboszcz, który ma zwyczaj narzekać na prostytutki stojące zbyt blisko kościoła oraz pracownicy wydziału wewnętrznego, inspektorzy Pierzchała i Kot, dla których załoga komisariatu zawsze pokazuje się z najgorszej strony.

ObsadaEdytuj

  • Cezary Pazura - Cezary
  • Aleksandra Woźniak - Kasia 
  • Marek Perepeczko - Komendant
  • Marek Walczewski - Stępień
  • Ewa Szykulska - Zofia Zoficka
  • Joanna Sienkiewicz - Zofia (sezon 1)
  • Paweł Burczyk - Luksus (sezon 1)
  • Piotr Zelt - Arnie
  • Joanna Jędrejek - Andżelika
  • Arkadiusz Jakubik - Rysio
  • Agnieszka Włodarczyk - Agnieszka
  • Dorota Chotecka - Jola
  • Barbara Burska - Inspektor Pieżchała
  • Andrzej Niemirski - Inspektor Kot

   i inni

Więcej z Fandomu

Losowa wiki